Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
26.01.2021 10:32 - Бурната нощ
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 4542 Коментари: 12 Гласове:
29

Последна промяна: 26.01.2021 10:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пръстите твои, рисували моите хребети,
бавно се спускат в косите ми – златни води.
плуват в морето ми южни и приказни лебеди,
сякаш брегът ги прегръща и в залез кърви.

Бели коне ме понасят на своите устреми.
В здрача мечтая и трепетно пия звезди.
Кучета лаят по дирите диви в изкуството.
Нежни мъниста от пясък часовник брои.

В тежко хоро пак дъждът се извива в мъглявото
и плющи на талази гръмовни с най-страстната мощ.
пак се смеем от радост, а огънят бавно изтлява,
разпилял топлината на думите в бурната нощ. 

image



Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Уондър! Клети душици, ...
26.01.2021 11:13
Здравей, Уондър!
Клети душици, това е радостта и гордостта на живота им? Нека се радват, човешко чувство е!
При мен, един голям капацитет в собствените си очи, а иначе захлупен като тенджера с капак, ми се похвали, колко е велик!
на десет мои постинго сложил минус? Можел и без следа с телефона, да постави колкото си иска? Да прояви щедрост!?
Щях да го попитам, дали на 10 гладуващи може да занесе храна безвъзмездно, но се въздържах?!
Интелектът му, възпитанието му най-вече, няма да са достатъчни за смислен отговор!

Виновна си, че не са разбрали смисъла на хубавото стихотворение!
Виновна си, че не си ги научила да пишат по- хубаво от тебе!
Виновна си ,че пишеш в блога Тогава пак щяха да имат проблеми , но не с тебе!
Затова те даряват самарянски!

хубав ден!
цитирай
2. wonder - Картината иключително добре пасва ...
26.01.2021 11:16
vesever написа:
Картината иключително добре пасва на стихотворението, много ми харесват райските гледки и изкази!

Поздрави, Дела!


Благодаря, Веси! :)))
цитирай
3. wonder - Здравей, Уондър! Клети душици, ...
26.01.2021 11:21
leonleonovpom2 написа:
Здравей, Уондър!
Клети душици, това е радостта и гордостта на живота им? Нека се радват, човешко чувство е!
При мен, един голям капацитет в собствените си очи, а иначе захлупен като тенджера с капак, ми се похвали, колко е велик!
на десет мои постинго сложил минус? Можел и без следа с телефона, да постави колкото си иска? Да прояви щедрост!?
Щях да го попитам, дали на 10 гладуващи може да занесе храна безвъзмездно, но се въздържах?!
Интелектът му, възпитанието му най-вече, няма да са достатъчни за смислен отговор!

Виновна си, че не са разбрали смисъла на хубавото стихотворение!
Виновна си, че не си ги научила да пишат по- хубаво от тебе!
Виновна си ,че пишеш в блога Тогава пак щяха да имат проблеми , но не с тебе!
Затова те даряват самарянски!

хубав ден!


Минусчиите в блога са двама - една презрялка и един лумпен. А светът е красив!
Иначе си напълно прав:
"Виновна си, че не са разбрали смисъла на хубавото стихотворение!
Виновна си, че не си ги научила да пишат по- хубаво от тебе!
Виновна си ,че пишеш в блога Тогава пак щяха да имат проблеми , но не с тебе!
Затова те даряват самарянски!"
На тях целия свят им е виновен, че са такива. Както често казвам - всеки прави това, на което е способен. Те завиждат, злобеят, мразят и лъжат и си плащат цената за това.
А животът е прекрасно място за себереализация, светлинни излъчвания на емпатия и творческо място за сбъдване на красоти. :)))
цитирай
4. rosiela - Вълшебница.
26.01.2021 11:53
Четири бабини ника досега са умрели от завист и безлюбовие.
цитирай
5. wonder - Вълшебница. Четири бабини ника ...
26.01.2021 11:58
rosiela написа:
Вълшебница.
Четири бабини ника досега са умрели от завист и безлюбовие.


Мерси! ;)))
Да си вълшебствам - първа радост е за мене!

PS За да сме коректни - 1 бабин и 3 дедови.
цитирай
6. nedovolen - Прочитайки стихоТВОРЕЦА, вижд...
26.01.2021 13:08
Прочитайки стихоТВОРЕЦА, виждайки художника в едно с коментаторите, първото което ми дойде - желая ви щастие!
:)))
цитирай
7. wonder - Прочитайки стихоТВОРЕЦА, вижд...
26.01.2021 16:32
nedovolen написа:
Прочитайки стихоТВОРЕЦА, виждайки художника в едно с коментаторите, първото което ми дойде - желая ви щастие!
:)))


Благодаря!
цитирай
8. elenkokoschkov - АЗ МИСЛЯ, ЧЕ Е ЧЕТИРИТЕ СА Б(Ж)АБОВИ!
27.01.2021 14:59
wonder написа:
rosiela написа:
Вълшебница.
Четири бабини ника досега са умрели от завист и безлюбовие.


Мерси! ;)))
Да си вълшебствам - първа радост е за мене!

PS За да сме коректни - 1 бабин и 3 дедови.

ИНАЧЕ КРАСОТА!
МНОГО ТОЧНО- СЕКИ ПРАВИ К'ВОТО МОЖЕ.

цитирай
9. wonder - АЗ МИСЛЯ, ЧЕ Е ЧЕТИРИТЕ СА Б(Ж)АБ...
27.01.2021 15:47
elenkokoschkov написа:
АЗ МИСЛЯ, ЧЕ Е ЧЕТИРИТЕ СА Б(Ж)АБОВИ!
wonder написа:
rosiela написа:
Вълшебница.
Четири бабини ника досега са умрели от завист и безлюбовие.


Мерси! ;)))
Да си вълшебствам - първа радост е за мене!

PS За да сме коректни - 1 бабин и 3 дедови.

ИНАЧЕ КРАСОТА!
МНОГО ТОЧНО- СЕКИ ПРАВИ К'ВОТО МОЖЕ.



Благодаря за комплемента! ;)))

Eeе, те с безсъние са ги докарали до 11, но нека не им броим кусурите. ;)))
Както казва Буда, та и аз така казвам, като допълвам: : "Този човек не плюе по мен, той плюе по представата си за мен", която е производна на собствените му идеи или безидейност за хората и света.
цитирай
10. elenkokoschkov - СЪДИ ПО СЕБЕ СИ ЗА ДРУГИТЕ!
27.01.2021 16:33
wonder написа:
elenkokoschkov написа:
АЗ МИСЛЯ, ЧЕ Е ЧЕТИРИТЕ СА Б(Ж)АБОВИ!
wonder написа:
rosiela написа:
Вълшебница.
Четири бабини ника досега са умрели от завист и безлюбовие.


Мерси! ;)))
Да си вълшебствам - първа радост е за мене!

PS За да сме коректни - 1 бабин и 3 дедови.

ИНАЧЕ КРАСОТА!
МНОГО ТОЧНО- СЕКИ ПРАВИ К'ВОТО МОЖЕ.



Благодаря за комплемента! ;)))

Eeе, те с безсъние са ги докарали до 11, но нека не им броим кусурите. ;)))
Както казва Буда, та и аз така казвам, като допълвам: : "Този човек не плюе по мен, той плюе по представата си за мен", която е производна на собствените му идеи или безидейност за хората и света.

Ж(Б)АБА С КАПАЦИ!
Рожденный ползать – летать не может!
цитирай
11. gardener - Боен поздрав
29.01.2021 23:24
https://www.youtube/watch?v=im8CGb5f3Ek
Bok van Blerk: De La Rey
цитирай
12. wonder - Боен поздравhttps://www/wa...
30.01.2021 11:58
gardener написа:
Боен поздрав
https://www/watch?v=im8CGb5f3Ek
Bok van Blerk: De La Rey


Йее, маркиз Д`Алвейдър, благодаря за поздрава!
В момента чета, за кой ли път, "Археометърът".
Радвам се, че се обади! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15164619
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194018
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031