Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
07.02.2021 20:39 - Благодаря за безценните Читатели!
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 4110 Коментари: 10 Гласове:
13

Последна промяна: 13.02.2021 00:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


БлагоДаря е приказната дума,
която, на сърцата в дар, шептя.
Избистрям се, катерейки си друма,
обичана от вас до висота,
която ме възрадва до небето,
която прави моя дух богат
и дава смисъл в мене на поета,
защото вас ви има в моя свят.


Следва част от библиотеките /с мои книги/ на прекрасните ми Читатели:



image


Благодаря ти, Крас! За безпределната обич, уважение, постоянство и дълбочината, с която следваш сърцепреливната ми поезия! Благодаря! :)))
Теб бих удостоила със званието Най-Верен Читател!
Безценен си ми с добротата и топлата вечна усмивка!


image


Благодаря ти, Петра! Ти си моята Радост и вяра, че Красотата винаги спасява света!
И си най-красивата мисис България за всички времена! :)))


image


Благодаря, Алма, ти чудо-художник и приказна сладкодумница! Щастлива съм, че поезията ни срещна и превърна думите ни в приятелство!


image


Благодаря ви, души приказни и разбиращи, попиващи светлината и възпроизвеждащи я в прекрасни искри на слънчева радост и истинско уважение!
И аз благодаря на всички ви за обичта, уважението и вдъхновеното четене! :)))
Простете, че няма да мога да спомена името на всеки прекрасен Читател, но поне ще опитам да изброя тези, които имат цялата колекция от мои книги в библиотеката си и са докоснали душата ми с крилата и добрините си.  Ще  поздравявам тук само блогъри, с които се знаем от Блог.бг. ;)))
Благодаря ви Ева, Нети, Цецо, Нав, Стела-Таня, Ати, Владо, Сия, Коста, Невена, Веси, Виктор, Ангел, Краси-Съни, Сержо, Марги, Жени, Роси, Елица, Петър, Йордан, Гош, Иво, Стефан, Петя, Мая, Фрея, Мила, Ведрин, Спаси и на всички други, чийто дух е докоснал духа ми!  





Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Завистливите сега ще прииждат на ...
07.02.2021 20:58
Завистливите сега ще прииждат на талази:
1. Жупел
2. Полигор
цитирай
2. rosiela - Дела,
07.02.2021 21:15
прекрасен постинг.
цитирай
3. rosiela - А Джулата къде е? Още ли не е дошла?
07.02.2021 21:16
wonder написа:
Завистливите сега ще прииждат на талази:
1. Жупел
2. Полигор

цитирай
4. 4u4ulina - Разлики
07.02.2021 21:33
Едно е, да се похвалиш с десетки приятели-читатели, друго е малоумно зомби, да се похвали с единствена, инфантилна, дебела кляфка - фенка.

Тях двамата, "По гласа ще ги познаете, рекъл Неарх, за магаретата, които наметнали с лъвски кожи..
цитирай
5. wonder - Дела, прекрасен постинг. Благо...
07.02.2021 22:17
rosiela написа:
Дела,
прекрасен постинг.


Благодаря!
Обичам си читателите!
Чисти, благородни, одухотворени и лъчезарни хора са всички Те!
цитирай
6. wonder - А Джулата къде е? Още ли не е дошла...
07.02.2021 22:20
rosiela написа:
А Джулата къде е? Още ли не е дошла?
wonder написа:
Завистливите сега ще прииждат на талази:
1. Жупел
2. Полигор



Не, тя само им пали фитилите - те горят. ;)))
цитирай
7. wonder - Разлики Едно е, да се похвалиш с ...
07.02.2021 22:23
4u4ulina написа:
Разлики
Едно е, да се похвалиш с десетки приятели-читатели, друго е малоумно зомби, да се похвали с единствена, инфантилна, дебела кляфка - фенка.

Тях двамата, "По гласа ще ги познаете, рекъл Неарх, за магаретата, които наметнали с лъвски кожи..


Даам... ;)))
А аз харесвам повече варианта на Езоп:

Едно магаре, облечено в лъвска кожа, обикаляло из гората и се забавлявало, като плашело всички глупави животни, които срещало по пътя си. Най-накрая се натъкнало на една лисица и се опитало да уплаши и нея, но лисицата, щом чула гласа му, възкликнала:
— Можеше и аз да се изплаша, ако не бях чула рева ти!

Чудя се в блога 3 магарета дали правят стадо?, че много обичам израза: -Бягай си в стадото! ;)))
цитирай
8. planinitenabulgaria - Величав постинг! https://www.youtube.com/watch?v=mpiJbQvBP8A
07.02.2021 23:10
Този чернобял графичен портрет явно Ти е скъп, за да бъде на ника на блога Ти, но защо ли е огледално поместен!
Поздрав с едно произведенние на Шопен, любимото негово на самия него.
цитирай
9. wonder - Величав постинг! https://www. ...
08.02.2021 00:08
planinitenabulgaria написа:
Величав постинг! https://www/watch?v=mpiJbQvBP8A
Този чернобял графичен портрет явно Ти е скъп, за да бъде на ника на блога Ти, но защо ли е огледално поместен!
Поздрав с едно произведенние на Шопен, любимото негово на самия него.


Велико!
Невероятният Шопен изпълнен от любимата ми Валентина Лисица!
Много благодаря за този нежен, неземен шедьовър!
Относно портрета - имам го в още един вариант - без зрялата ми визия, вплетена в косите на по-младата. Една трета и изчистена визия. Има го някъде из блога ми и него. И той е от Калина. Този на аватара ми е доработен от художника Красимир Ризов за корицата на "Вятърна вълшебница". А на самата книга е като графиката горе, но цветна.
Благодаря ти и за това, че си от прекрасните ми Читатели, притежаващи цялата колекция от книгите ми!
цитирай
10. shtaparov - Красиво написано- типично в духа на ...
11.02.2021 11:05
Красиво написано- типично в духа на най-добрите културни прояви,с които си на "ТИ" по понятни причини: желая ти успех !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15174421
Постинги: 3225
Коментари: 32055
Гласове: 194044
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031